25 Mart, 2006

Bugün Benim Doğum Günüm......


Bu sabah yukardaki resimleri yapan kızımın güzel sesi ile uyandım...HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUU:::))) ......Dünyanın en güzel sesi bu olsa gerek ....


İki tane harika resim yapmış birisi "Sana nazar değmesin diye annecim"

"Ben doğum günü pastanı alamadım ama çizebildim"

Bu güzellikte saflıkda hediyeleri baş köşede saklıyacağım..Annem küçükkken "Kızım hatırlayıp boynumaa sarılıp öpmen yeter" derdi haklıymışşş.Çünkü ben ona hiç bişeyleri layık göremezdim..

Dün okulda öğrencilerimde beni çok mutlu etti...Boyna kızıp durduğum öğrencilerimin içinde tabi -hatırşinaz ve aile terbiyesi görmüşler -de var...Bunlardan bir grup,fıstıklı baklava sevdiğimi söylemişdim daha önce...Baklava içine mum koyup sınıfa getirdiler...Çok mutlu oldum..Yine başka bir grup top kek üzeri mumlarla öğretmenler odasına doldular....Diğer bir asıl sınıf öğretmeni olduğum sınıf ise coşmuş kısırlar,kurabiyeler,sınıfa bir girdim gözlerime inanamadımhepsinin elindenhediyeler.KIZIMI da alıp getirmişler şaka gibiydi......

Tabi muavinler koridorda ters ters bakarak dolanmadılar desem yalan olur ve bi takım öretmen arkadaşlarım.

İşte böyle...............

Şaka maka artık yaş "sahiden 35 " oldu. Hiç de öyle hiissetmiyorum aslında.Ben 26 da durdum..... Acaba gerçekten yolun yarısı mı acaba.....??Yani 70 i görebilecek miyim????

Sevgiyle kalın..=)))

Comments:
Sevgil Age35,
Guzeldir dogumgununun sevdigin insanlar tarafindan kutlanilmasi hele hele o guzel dilek senin can verdigin bir ufacik bedenden geliyorsa; icten, samimi, tarafsiz, tertemiz ve hicbir karsiligi olmadan. Sana guzel kizinla uzun, saglikli ve mutlu yillar diler, bende senin dogum gununu candan kutlarim.
Hersey gonlunce olsun :)
 
Doğum günün kutlu olsun Age35 :} Sevdiklerinle berarber nice mutlu yıllara...
 
Age'cim,
insanın sevdikleriyle böyle özel günler yaşaması ne güzel değil mi? Doğum günün kutlu olsun arkadaşım, nice nice güzel günlere :))
 
Age35, daha nice doğumgünlerine inşallah,sevdiklerinle birlikte:)Sen yolun yarısı falan bunlara bakma, en güzel çağımızdayız aslında.İçimizdeki çocuk yaşlanmadıkça, geçen yılların pek de önemi yok.İçindeki çocuk hep çocuk kalsın dileğiyle..
Bu arada kutlamalar gözyaşartıcı.hele de o ufaklıkların her doğumgününde çizdikleri resimler yok mu en muhteşem hediyeler...
 
Sevgili Age35,
Sevdiklerinle saglikli ve mutlu bir 35 yil ve fazlasini da dilerim sana... ne guzel bir sey.

HappyBirthday2U.

Kuguboynu:)
 
Allah nazarlardan saklasin, daha güzel bir hediye olamaz bence.

Dogum günün kutlu olsun, allah seni ailene bagislasin.

Sevgilerimle
 
doğum günün kutlu olsun age35.ne güzel doğum günü kutlamaların olmuş. benim öğrencilerim de bana pasta almışlardı. inşallah kızım da büyür de kutlar:))
nice yıllara...
 
İnsanın en güzel çağları 35-40 yaş arasıymış :)) İyi ki doğdun..
 
Dogum gunun kutlu olsun age35 nice mutlu yaslarda hep sevdiklerinle olursun insallah...
 
Nice guzel senelere!!!

yaslar matematiksel bir ifade sadece, o yuzden pekte onemi yok, hissettigin yas gercek yasindir:)

Kizinin hediyeleri ise superrr, bende kucucuk bir kizken annemin evdeki kullanilmis rujlarini, coraplarini paketler hediye ederdim, gozleri dolardi her seferinde... Canim esinle, yavrunla, sevdiklerinle gecirebilecegin harika bir yasam diliyorum sana..

DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN

Banu
 
Iyiki dogdun iyiki dogdun; heyooo heyooo heyooooo:))
dogum gunun kutlu olsun, cok cok opuyorum...
 
Sevgili hemsehrim,
nice yillar diliyorum sana,
saglik, nese, huzur hep seninle olsun, sevdiklerinle guzel bir yasam icinde olasin.
30 lu yaslar bir kadin icin en guzel donem, bana gore kendimizi daha iyi tanidigimiz, tarttigimiz bir donem.
opuyorum seni, sarmaliyorum tombul kollarimla :)))
 
Ailienle birlikte nice mutlu yillara Age35 :)

Nasil hissediyorsan o yastasin gerisini bosver ;)
 
Ben herkese teşekkür ediyorum...Hayatımı sizlerle paylaşdığım için mutluyum...Doğumgünlerimizi nice zamanlar birlikte kutlamak dileğiyle..
 
Kuguu ve Ela armıza hoşgeldiniz..=)
Kugu bence yazmaya devam et bende comment yazıcam diye girmişdim bu işe...Şu an ise ne isabet diyorum...
 
Sanirim dunyayi ayakta tutan kisiler cocuk ruhuyla kalabilen kisiler cunku iclerinde hicbir kotuluk olmadigi gibi sevdiklerinide hic unutmuyorlar.

Senin yasgununde bile anlatigin kadariyla seni mutlu eden en cok kizin ve ogrencilerin olmuslar verdikleri ufak hediyeden degil ama seni o gun dusunmelerinden dolayi age35.

Nice boyle guzel hatirlandigin saglikli ve mutlu yasgunleri sana Age.

Yas omrun yarisi felan gibide dusunme hic, sadece yarin ne suprizler beni bekliyor diye hergununu dolu dolu yasayip hayatinin her anindan zevk al, iste o zaman yas mas lafta kaliyor =) (beni duyanda 80 yasinda felan sanir.lol)
 
Sevgili Üstad,yani Cem,Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.(Bende sana her comment de bir şükran beyanında bulunmasam olmuyor:)
 
nice AGEYEAR lara......
hep mutlu kal......
 
Sevgili Age35,
Dogum gununuz kutlu olsun! :) Yeni yaslariniz en guzel, en tatli, en unutulmaz anilari ve mutluluklari getirsin. Bu devirde 35 artik yolun yarisi degil ucte biri sayilir :) Sevgiler.
 
ageciimm geç kalmışımm ama olsun bu yaş 35, ööle 1 gün kutlamayla olmaz zati 40 gün 40 gece kutlayalımm...güzel yaşın kutlu olsun age'im..45 te de, 55 te de 26 hissedeceğine eminim,ruhun yaşlanmazsa biyolojik büyüme sayılmaz zaten:)
35 yaşın seni çok mutlu etsin,hayatına hep güzel anılar eklensin bu yeni yaşında..ve sen hep yeni ve hep genç kalasın..neşeli olasın:)tabii ki tüm sevdiklerinle neşeni doya doya yaşayasın...
 
Hosbulduk Age35 sagolasin
:)
 
Tühhh ya ben kutlamada geç kaldım. Hafta sonu kurbanı olduk. Nice mutlu yıllara. Şu 35 yaş şiirinden midir nedir, 34 yaşıma basınca benimde için tuhaf olmuştu. Boşver heryaş güzel ve yaşanmaya değer. Belli mi olur 100 leri bile görürüz belki ageğim :))

Sevdiklerinle, mutlu ve güzel yaşlar diliyorum.

Sevgiler,Neşeli
 
Çook teşekkür ederim herkese ne güzeliş ya ilk kez bu kadar çok kişi bana iyi dileklerini gönderiyor e artık bu kadar tebriğe ayyaaam yere değmez...
 
Biraz önce ne güzel şeyler yazmıştım. BU aptal bilgisayar ve internet kaydetmemiş. Şİmdi bu sinirle nasıl güzel şeyler yazayım.

Neyse canım doğum günün kutlu olsun. Ben de 33 yaşındayım ve en güzel yılların 30-40 arası olduğuna inanıyorum. Birlikte yaşlanacağın, omuz vereceğin biri varsa yanında ne mutlu sana...
 
Gecikme için özür dilerim, nice sağlıklı mutlu yaşlara... İyi ki doğdun , iyi ki bu kadar sevenin var :)
 
Obezanne ve Gün çok naziksiniz efeeem çooook teşekkür ediyorum....
 
Doğum Gününü En İçten Kutlar , Nice Mutlu Yıllar dilerim canım sevdiklerinle beraber...öptüm seni...ben seni görmedim ama yaşıtımmışsın gibi hissediyorum :)
 
CANIMMM İYİKİ DOĞDUN HANİ BEN ŞİMDİ 26YIM YA ARTIK DURMALI MIYIM???
AYRICA ÖĞRENCİLERİNLE KUTLAMAN ÇOK GÜZEL...
AMA BEN CE KARAMSAR DÜŞÜNME TABİ GÖRÖRSÜN NİYE GÖRMEYESİN:))))
 
GAmzeli ve kendini kandırma çooook teşkür ediyorum güzel dilekler için....
 
rica ederiz ne demek :)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER