04 Nisan, 2006

Crescent 'ın sobesi--Part2

Salı günleri gezme günüydü ama olmadı işte banka manka işleri derken bi de pazara gitmek istedi canım ..... sonrasında attık kendimizi eve mercümeeemle....Aldım onu da erkenden okuldan öretmeni biraz bozuluyo erken alınca..Biraz kıvırtırdım....Acil işimiz var diyerekden...

Önce pazardan aldığım simitle taze salatalık ve domatesimi yedim.....

Ardından akşam için Tarhana çorbası yapıp.........

Aldığımtaze ıspanakları 6 -7 su ykayıp kırkladıktan sonra onu da pişirdim ....Bi türlü gitmiyo çamurları yav...

Kızımla barbicilik oynadım.Veee kahvemi aldım elime....

Mission: sobe-2

Einstein ın sobelediği kimdir?Yok ben inanmıyorum sen tut koskaca bilim adamı ol sobelemece ebelemece oyna...

Okuduğunda seni en çok etkileyen kitap? Öyle çok ki....Zaten mizaç olarak etki altında kolay kalabiliyorum...(Allahdan kötü yola neyin düşmemişim..)En çok etkilendiğim sanırım ÖZEŞ üzerine yoğunlaşan Rıchard Bach ın Sonsuza Uzanan Köprü kitabı.....O kitabı lise de falan okumuşdum sanırım ve özeşimi aramaya başladıydım o vakit bi on senelik gayret sonucu bulduk goncayı...

Takip ettiğindergi: Haftalık,Süper,çok bunalıp eve gidip" dergi akşamı aktivitesi" yapıcaksam eğer aktüel ,tempo......,Penguen,(Eskiden gırgır ve fırt ve de Çarşaf dı..),Goncam maison fraçais ve elle decor düşkünü olması nedeni ile...

Günlük okuduğun gazete: Vatan (Her gün akşam gazete mutlak okumam lazım okumazsam kötü hissediyorum kendimi.Ama tabi derinlemesine bir okuyucu olamıyorum bi türlü.)

En yaramaz çocukluk anın: OOO....Evet...Sanırım sene 1978 civarı.....Bendeniz teee o zamanlardan bi çikolata manyaa.....Arkadaşlarla dönemin popüler oyunlarını oynarkene birdenbire benim aklıma şu o dönem yeni çıkan "tüpteki şokellalar " aklıma düşüveriyor...Hani şu emile emile yenenlerden....Eve gidiorum annemden olumsuz yanıt alınca .....gayet çaktırmadan her zaman fırının örtüsü altında duran annemin günlük masraflar için ayırdığı 20 tl yi çaktırmadan... alıyor ve bakkala doğru süzülüyorum.....Tabi arkadaşlarda yanımda onlara almadan olmaz...Yaklaşık 6- 7 adet tüpte şokellaları alıp dağıtıveriyorum mahalleliye.....oooh biz bi keyif banklarda oturuo hüpürdetiyoz.......Tam o sırada benim şokellayı verdiğim ezik arkadaşlarımdan birinin annesi hepimizin elindeki şokellaları görüp delleniyor ve............

Annemin kapısını çalıp.....

- .......... hanım nası oluyorda para veriyousnuz buncacık çocuğa benim kızım şimdi yemek yemiyecek bu şeyi yediği için......

Tabi benim kibar anneim bozmuyo.....Nolcak canım ehi öhü şeklinde kıvırmaya çalışıyo.....

Ve kadın gider gitmez ben aciiil eve çağırılıp oda hapsine mahkum oluyorum....Ta ki babam gelip kurtarana dek.........

Televizyon programcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu?
Beni Baştan yarat olabilir ama BBC deki gibi...

Kimi sobeleyim yakayım itina ile....Berna, Pınar ,Tweety.....Sobelenmedilerse tabi...

Comments:
Annene bayildim.
Kizini asla baskalarinin yanında rencide etmeden korumaciligina.... ama evde de dersini verip odaya kapatmasina:)) Onu cok sevdim ben soyler misin.

Kuguboynu:))
 
Tabi söölerim eminim çook hoşuna gidecektir...
 
aaa age35cim, benim de en yaramaz cocukluk anima verdigim cevap tup cokella ile ilgiliydi : ))) bu tup cokella manyakligi butun cocuklarda varmis demek ki.. tesadufe bak! :)
Bu arada kizinin dogumgununu kutlamaya firsat bulamamistim, nice mutlu, saglikli, basarili seneler diliyorum sevgili mercimegine :)
Sevgiler.
 
AAA öylemi D cim...dur bi okuyım da geliyim...
 
Sevgili Age35,
Cevaplamistim ben bu sobeyi birkac gun once :) Tesekkurler yine de. Sevgiler.
 
age35, ben unutamadım o çocuklukta aldığımız tüp çikolata lezzetini.Şimdi çocuk değiliz diye mi aynı lezzeti vermiyor? Bir de annene ben de bayıldım.Vallahi yanaklarından öpesim geldi:)
 
Age35cim ,kusuruma bakma ,ziyaretine gelemedim nicedir ...Sobelerini zevkle okuyorum . Gec de olsa senin ve tatli kizinin dogum gununu kutluyorum ,hazirladigin seylere de bayildigimi soylemeden gecemiyecegim bu arada ...:)
 
Daha küçük yazma Age gözüm bozuk.
 
Pınarcım..haklısın okudum az önce..Neyse başka sobeye darısı...

Zeynocum ,öperim ilk gördüğüm vakit allan izniyle...

Momycim çoook teşekkür ederim...Nerelerdesin bu arada sen..Merak ettik valla..
 
Sizin bu anlatisiniza bayiliyorum :)
 
Burcucum bende senin bu yaşta böyle "hamarat" olmana bayılıyorum..
 
Bak ıspanak diyince içlerim açıldı...yeşil yeşil ..ayy ne lezzetli yemek :)
 
Yarına da ıspanaklı börek yapiiiim diyorum.Ispanak arttı da......
 
yemeğe misafir kabul eder misin?ben ıspanaklı öreğe bayılırım da??
ama ben de kalan ıspanağımı en son öl değerlendirmiştim valla...
 
Kalan ıspanaktan börek yapma fikri hiç aklıma gelmemişti benim,iyi fikir!Pişmiş ıspanaktan bahsediyorsunuz değil mi?
 
oo çok güzel olur bence :)
 
Kendini kandırma şu okulları bi kapatalım herkese benden bööörrekk..

Evet crescentcım....birazda peynir katıyorum.Değerlenmiş oluyor.Ispanak ikinci gün çekilmiyor..

Gamzeli hanım,siz neli börek yaparsınız bakem..
 
Age35 Merhaba:) Hain ıspanak çamurlarına tuz ve sirke birebir. Ben ayıklayıp bol tuzlu sirkeli suya yatırıyorum hepsini. Çamurlar topraklar böcükler çöküveriyor hemen. Sonra yine iyice yıkıyorum. Gıcır gıcır oluyorlar. Dene istersen:)
 
Tamam Annelog bunu kesin deneyeceğim.....Teşekkürler..
 
Günaydın age,

Sesin soluğun çıkmıyor bu aralar. Ben seni sobeledim haberin ola :)

Sevgiler
Neşeli
 
ıspanaklı böreğinden yiyebilirim mesela :)
 
ayy salı pazarına mı gittin ageciim,hastanenin ordakine miiiii?
bi de kocanı takdir ettim,kendisi mimar falan mı yoksa dekorasyona merakı mı var,bizim evde de tüm dekorasyon dergileri vardır ama benim koca elini sürmez,ben bayılırım o dergilere..
 
Neselicim,buralardayım fakat yazasım olmadı bi türlü...Sobeden bile bihaberim ben...Dur bi ziyaret edivereyim seni...

Gamzelicim,yaptım bitttiiii...Ama senin için özel yapıcam artık bi gün...

Crystalcııııım,evet gittim pazara benim mekanı az çok kaptın sen...Ben sana mail yolluyorum fakat hep ulaşmadı diye geri dönüyo..Mailin mi dolu nedir??Goncaya gelince mimar falan değil ama olmalıymış..Çizimleri de süper
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER