22 Nisan, 2006

Döndüüüüüm ben...=)


Yakın bir arkadaşımın kızının ödevi için ona yardımcı oluyordum.Mevlana ile ilgili çok etkilendim resimlerden!!Ve bir de şu sözünden.

--Birisi güzel bir söz söylüyorsa bu dinleyenin dinlemesinden,anlamasından ileri gelir.--
Hz.Mevlana

Tıpkı bizlerin birbirimizi anladığımız gibi.....

Mevlana' nın Mesnevisini bir arkadaşım tavsiye etmişdi ama bu son bir senedir kitap okubilitem çooook düştüğü için alamadım bir türlü.

Bu cuma ,cumartesi pek hareketli geçti.Hele dün geceki "hareket" evlere şenlikdi.

Gece 23 civarıydı sanırım eve döndük .(Bilahere anlatacağım yerden) Eve girer girmez tabi hemen mail,comment kontrolü yapıyordum ki birden bir üşüme geldi....Üşümek ne kelime titreme....hemen koştum yatağıma zangır zangır..nası kötü oldum ,bütün eklemlerim sızladı resmen,bi de bi ağlama krizi titreme sonrası ağrılardan dolayı sanırım....Öyle titreyi titreyi baygın kalmışım,gonca da şaşmış yazık napıcam deyi....Sabah bi kalktım tabi ateş 37.5 telaş ettim,kursa gittim güç bela....Sonra eve geldim,halsiz ...biraz vitamin ,takviyesi yaptım ve uzun zaman önce söz verdiğimiz bir arkadaşa gitmemiz gerekiyordu....Gezmeden geri kalamazdım tabikiiide.Neyse efem,orada muhabbet ortam pek güzeldi.Sanırsam o iyi geldi.Şu anda sanki dün zangırdayan ben diiilmişim gibi..Anlamadım öle bi iyi saate olsunlar yokladı gitti zahir...!!

Comments:
Mevlana çarpmış kız seniii.
Ödeve yardım ederken abdestsiz miyidin nee ;P
 
Geçmiş olsun deyim ben sana ageciğim. Zıngırdama mıngırdama ama gezmelerden geri kalmıyorsun bakıyorum. Yarın ki program nasıl? Yoğun mu? Mercimeğin birşeyleri vardır herhal :))

Sevgiler
Neşeli
 
aa Ageciim neden oldu ki bu titreeme falan?Bişiden mi zehirlendin de farketmedin?İlla kusma yapmayabilir zehirlenme,bünyeyi öyle bi sarsadabilir..Hayır olsun,şekerim..Neyse ki bugünkü arkadaş sohbeti kendine getirmiş seni:) Aman uzak olsun hastalıklar bünyeden,evlerimizden..bak ben dişim geçsin diye nasıl tikkat ediyorum kendimeee..e bi amacımız var herhalde di mi cicim:)
 
Gecmisler olsun Agecigim.
Heyoo dondun ya... Hosgeldin canim...

Yazabiletenin tavan yapmasini sabirsizlikla sanirim hepimiz bekliyoruz:))
Opuldun.
Kuguboynu:))
 
Biyonikim tübe tübe,neler diyosun be yav.Vallah misleeer gibindim çocua yardım ederken!!

Neselicim,bizim gösteri mayıs da olduğu için bişi yok ama biz izleyici olarak katıldık sadece.Asıl sende havadisler!

Crystalım süperimm,bak ben onu hiç düşünemedim olabilir o akşam bi sürü bir şeyler yedim bi de ben.Çünkü ertesi gün hafif bir halsizlik ve olay bitti.

Kugucum hoşbulduk,böyle beklenilmek yeni dostlar tarafından,merak edilmek büyük keyif..Sizde çok öpüldünüz..
 
Geçmiş alsun Age'cim,
aman dikkat et!!..
Evde anneler hastalanınca hayat duruyor çünkü...
 
Geçmiş olsun.Ama bu ara bir çok arkadaşım sıra ile ateşlenip yattılar.
Hastalık mevsimi sanırım bu..
Aslında alerjide olabilir polenler yüzünden.
 
age35 geçmiş olsun, bu nedir böyle ben de arasıra böyle bi anlık titreme , ateş krizlerine tutulurum.Ertesi gün hiçbişeycik kalmaz, neden olduğu konusunda en ufak bir fikrim yok, sen öğrenirsen bana da söyle olur mu?
 
age çok geçmiş olsun:(

nimet
 
Damlacım tesekkür ederim...Dediğin gibi anneler asıl evin direği..

Arzum,haklı olabilirsin,çünkü toza allerjim var!!

Zeynocum allahdan iyleşiveriyoruz hemencecik..

Nimetcim teşekkür ederim çooook..=)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER