04 Mayıs, 2006

Herşey birden bire...


Dün son dersden çıktım ve çıkar çıkmaz her zaman yaptığım gibi telefonumu kontrol ettim.Arayan var mı diye....Mesajları açaraçmaz goncamın "Hastanedeyim.Babam midem kanaması geçirdi"İnanamadım gözlerime birden .Sanki bu mesaj bana değil başkasına gelmiş gibi oldu.Nedendir kabullenmek istemiyor insa böyle ani kötü haberleri.Hemen aradım goncamı moral veriyim diye.Ama onu dinleyebildim sadece boğazımda bir şeyler düğümlendi.Moral vericem derken moral bozmamak için kapadım hemen telefonu...aradan bir 5 dk geçince yeniden aradım.Ve konuşabildim bu kez.

Yine her zamanki gibi acele ile hemen yola koyulduk.Mercimeğim dedesine çiçek aldı ve tabiki pembe ağırlıklı kocaman bir demetle asansöre bindik.Asansörde bir hemşire "doğuma mı böyle güzel çiçeklerle dedi.Bizimkinin cevabı çok güzeldi. Nerden çıkardıysa bunu.

"Hayır dedem sigara hastası o lmuş.Ona götürüyorum.."

Asansörden inince goncam bizi karşıladı.Rengi bembeyazdı.Ama yinede sanırım biz meraklanmayalım diye güler yüzlü olmaya çalışıyordu.Dedemizin yanına girdik hemen.... heyecanla......Her zamanki sert ifadesinin yerini yılların yorgunluğuna teslim etmiş ,bitkin ,yorgun birazda bıkkın bir ifade ile karşıladı bizi.Tabiki torununu o güzel çiçeklerle görünce -anlık- da olsa gülümseyebildi.

Kaldığımız sürece mercimek hanım herkesi eğlendirdi .Bale yaptı,babaannesi ile uğraştı epey.Dedemiz zaman zaman gözlerini yumdu,zaman zaman tatlı bir tebessümle onları seyretti....Şu anda iyi.sanırım önümüzdeki hafta tam net olarak nedeni anlaşılacak.

Ve yine aynı hastanede ,aynı günde sanırım... kayınvaldemin apartmanında kapıcı olan dünya tatlısı abimiz şiddetli baş ağrısı ile hastaneye kaldırılmış ve hemen yapılan tetkiklerde beyninde ur olduğu ortaya çıkmış ve bugünde ameliyata alınmış.Şu an durumunu bilmiyorum.Ama hep gözümün önünde onun güler yüzü.Bu kadar yardımsever bir insan tanımadım ben hayatımda apartmanda kimin neye ihtiyacı var.O hep ordadır.Büyük küçük... yapılacak iş hiç farketmez.Büyük mobilyaların yeri mi değişecek.O mutlaka yardıma koşar.Apartmandaki hanımlar halı mı yıkayacak O mutlaka ordadır ve halıların çoğunu o yıkar.Arabalar mutlaka haftada bir onun elinden geçer.Ben bile ne zaman gitsem eve dönüşümde çoğunlukla arabamı tertemiz bulurum.Gerçekten saymakla bitmez.Hani hayatta her zaman güzelliği iyiliği hakeden insanlar vardır ya o da onlardan biri bence...

İşta böyle her an her dakika her şeye hazır olmamız lazım sanırım..."Ona bir şey olmaz.....Bize bir şey olmaz diye düşünmemeliyiz."Sevdiklerimizi kırmak üzmek ne kadar boş aslında........anlık kişisel ve bitmek bilmeyen hırslar yüzünden....Bazen düşünüyorum da evet...Bu dünyadaki tek misyonumuz İYİLİK olmalı belkide.Ne kadar iyilik yaparsak o ölçüde pozitif enerji saracak etrafımızı belkide....

Bugünde böyle baydım içinizi .......

Comments:
gecmis olsun age35.

bu dunyada iyilik yaptikca kotuluk goruyorsun ne yazikki. iyiligin kiymetini bilen artik cok az kisi kaldi.
 
bu aralar mutlaka buna benzer hikayeler cikiyor karsima...
hayat sandigimizdan daha acimasiz galiba
 
Geçmiş olsun.
Allah şifalar versin.
 
Off bugün kötüyüm :( Çok geçmiş olsun...
 
AGEcugum
moralim bozuldu okuyunca... bunu senden saklamak istesemde yapamayacagim ufff yaa
1- kayinpederine hayirli iyi kesin neticeler diliorum haftaya belli olunca
2- kayınvalidenin apartman yardimcisina da uzuldum, anlattigin ve yaptıklarıyla eminim mıknatis gibi iyi temennileri herkesten cekiyordur zaten, bende iyilesmesi dileklerimi yolluyorum tanımasamda:(
3- MercimekUM asansorden inince verdigi cevapla yuzumde buruk tebessum yaptı ya onu musaadenle mincik mincik yapip bu durumda kendime moral yapiyorum...
Iyi haberleri ilet ltf bize insallah
Kuguboynu.
 
Her iki hasta için de geçmiş olsun..
 
Geçmiş olsun ageciğim,

Üzüldüm yawww. İnşallah bir an önce toparlar babacığınız. İnsan sevdiklerine hiçbirşey olmayacağını zannediyor ama böyle ani olaylar birden silkeliyor insanı. Bu arada bende sana nasıl ulaşacağım diye düşünüp duruyordum. Crytal mail adresimi biliyor. Crytal' in bloğuna mail atarsan bana iletebilir.

Mailini alır almaz sana yazacağım.

Sevgiler
Neşeli
 
Sevgili Cem (Kötü gün dostummm..!
Tesekkür ederim.

Duygu,gerçektende kiminle konuşup paylaşsam dediğin gibi pek çok kişi benzer dertlerde.Bu hastalığn çaresi bulunmalı artık!!

Tesekkürler Cenk..

Güncüm,işte hayat böyle günlerde daha bir sıkıntılı daha bir vazgeçilmesi kolay oluyor.."Güçlü olmak " olması gereken.Ama yakınında destek olanlar az olduğunda ,ya da ne biliyim şöyle rahatlıkla iç dünyanı açacağın birileri yoksa işte o zaman insanın içinde fırtınalar kopuyor..

Asortikcm,çok teşekkür ederim.Allah tez zamanda ikisinede şifa versin diye dua ediyoruz hepimiz.

Neselicim ,seni burda görmek yeniden çok güzel!Ben hen Crystala mail atıyorum o halde...
 
Çok geçmiş olsun Age...
 
age35 geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda sağlıklarına kavuşurlar. Gerçekten insan sevdiklerine hastalık ya da kötü bir olayı konduramıyor , hiç başlarına kötü birşey gelmiycekmiş gibi davranıyor. Boş aslında birbirimizi üzmek, kırmak, herşey bir anlık ve bunu unutuveriyoruz.
 
canim baymak ne yaa, cok büyük gecmis olsun canim, insallah birseycik cikmaz ve o tatli ve yardimsever insanada dualarimi yoluyorum, beyinde bir ur varsa ve bu kötühuylu degilse o zaman atlatir.

Icini ferah tut canim, tekrar gecmis olsun diyorum ve acil sifalar diliyorum.

Sevgiyle kal
 
ayy içim çok kötü oldu yaa...Çok çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin dedenize...Kapıcınızada allah iyilik vesin umarım ameliyatı iyi geçmiştir...Gözlerim doldu ya :((
 
Geçmiş gitmiş olsun iyi insanlara bir şey olmasın .
 
gesmis olsun canim.. baymak ne kelime dogrulari fark edebilmis ve yazmissin.. evet misyonumuz "iyilik" hatta "kosulsuz iyilik" olmali..
 
Kuğucumm,çok teşekkür edrim seninadına mercimeği öperimde mıncıklarımda.Zaten her kötü durumdan kolayca çıkıp moral bulmamda onun payı çok büyük...

Sevgili Huysuz çok teşekkür ederim.

Evet Zeyncum her başımıza gelen olaydan sonra -canım annemde önemli hastalıklar atlattı çünkü-- şükretmeyi ve tek misyonumuzun aslında irbirimizi kırmamak olduğunu bir kez daha öğreniyoruz

Sevilaycım çok teşekkürler iyi dileklerin için.Bende henüz öğrenemedim umarım iyi huylu bir tümördür dediğin gibi..

Gamzelcim ,kayınpederim şimdilik iyi.Hafta içerisnde tetkiklr başlayacak.Şu an dinleniyor.Diğer hastamızın eşinide aramaya çekiniyorum sonucu sormak için.Böyle hastalık ve kayıplarda telefonle aramak bana çok zor geliyor...

Al-yam ve deodora ilginize çok teşekkür ederim.
 
geçmiş olsun age yahu:( iyi haberlerini verirsin inşallah:(


nimet
 
Geçmiş olsun age.
Bi kurşun mu döktürmeliyiz ne?
Bugünlerde bir uğursuzluktur bu öğretmenlerde.
Allah şifalarını versin inşallah.
 
ageciim,canım..çok geçmiş olsun önce kayınpederine, sonra da onların yardımsever kapıcılarına..
Hayat böyle bişi evet işte, her an herşeyin başa gelebileceği,süprizlerle dolu bi yol işte..Anı yaşamak,sevdiklerimizle güzellikler paylaşmak , hayata gülen gözle bakmaya çalışmak en güzeli..Pozitif olmak..Enerjimiz,enerjin hep en güzelinden olsun..
 
kayınpederine ve diğer hastaya çook geçmiş olsun.
 
Geçmiş olsun Age, herşey pamuk ipliğine bağlı ne yazık ki...
 
hayat böyle işte dimi, tam da senin aylardır buralarda bize yansıttığın gibi.. herşey var içinde.. biz de keşke biraz akıllı olabilsek de önce sağlıklı olduğumuza sevinsek,saçma sapan şeylere üzülüceğimize..
geçmiş olsun..
 
Age Merhaba, umarım baban çok daha iyi hissediyordur ve kapıcınız da kısa zamanda toparlar.
Sen nasılsın bu arada?:(
 
Ama güsel aplam, insanı insan yapan şey de bu aslında. Ööle kırıcağız, üzeceğiz ki hayat daha da tatlı gelecek bizlere. Drama veya trajedi olmadan biz sefillerin hayatta kalma şansı var mı? Unutacağız her yaptığımız kötülüğü, hatırlatacağız kendimize tekrar tekrar bu dünyaya niye geldiğimizi. İnsanoğlu cezalandırıldı şeytanın en yakın arkadaşı olduğu için..Ama yine de umutlu olmak güzel. Canım bemin.
 
Sevgili Age,coook cook gecmis olsun ...Dilerim en kisa zamanda toparlanir dedecik...O iyi kalpli kapiciniza da Allah sifa versin ,umarim en kisa zamanda iyilesir .. Bu arada ben uzun zamandir yoktum ,ziyaretine gelemedim nicedir ...Coook opuyorum seni ve mercimegini ..
 
Nimetcim,iyi haberlerini aldık şükür iyi şu anda.Teşekkürler..

Biyonikcm,doğru diyosun ya zaman zaman negatif bir hava seziyorum yamacımda..Bu kurşun işi çözüm olabilir buna!

Crystalmm,çok taşakkür ederim..hayatın süprizleri gerçekten yavaş yavaş eskisinden çoook daha yıpratıcı ve üzücü olmaya başlıyor yaş ileledikçe..

Crescent,teşekkürler...

Bipolar,her yaşanılan ya da duyulan hastalık sonrası ancak şükredebiliyoruz .Her şey yoludayken bu "şükür" durumu biraz erteleniyor galiba.

Annelogcum,her ikisininde iyi haberlerini aldım...İşte gönül istiyorki herkes evinde eşiyle çocukları ile hep iyi olsun,herşey yolunda olsun aksi olunca etkileniyorum çok.Ben iyiyim çok teşekkür ederim..

Kinlem ve hatta lukem,ben hep bir comedy antagonisti ya da protoganisti olmak istirem..Mümkün müdür?

Momycim çok teşekkür ederim.Her şey daha iyi şu an..Asılsen nerelerdesin?Bir var bir yok ,hem özletip hemde meraklandırıyorsun fakat beni..Postunu güncelle lütfen bir an önce..
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER