07 Ağustos, 2006

Temizlik =)


Yani tatile gitmek ayrı bir olay eve gelmek ayrı bir olay...

Ne açıdan mı??Tabiki temizlik....Evde olduğum zamanlarda temizliği kendim yapmakdan zevk alırım nedense?Kadınların yaptığı iş hep bana baştan savma gibi geliyor.Güvenip bırakıyorum ama bütün gün de evde neler oluyor diye düşünmekden kendimi alamıyorum....Ne zaman bir şey kaybolsa evde anlamsızca günahını alıyorum kadıncağızın...Günah alma diyorum ama başıma gelen tatsız bir davadan dolayı günah alıyorum...

Evlendiğimiz ilk yıl Ankara dan İstanbula geldiğim dönemde çevremde fazla insan tanımadığım için kayınvaldemin uzun süredir gelen kadınını alıyordum...Bi süre sonra sonra buzdolabından zeytin ve peynirmiktarında hatrı sayılır bir azalma tesbit ettim.Önce bir süre yoğunlukdan kafayı yediğimi düşündüm ...Fakat sonra mein oldumki sahiden dolapta olağan dışı bir hareket var.....

Bir gün işden geldiğimde hala gitmemişdi T. hanım,bende nasıl olduysa aşırı dolgun görünen çantasını ona çaktırmadan açıverdim.Bir de ne göriyim içi benim bir gün önce Migrosdan alıp 4 e bölüp folyaya sardığım kıymalar....Tabi ona çaktırmdan kapadım ve ne yapmam gerektiğini düşünmeye başladım.Kendisinide kırmak istemiyordum,çünkü gerçekten iyi biri olduğunu düşünüyordum.Bayağı bir üzüldüm aslında.....Bana ihtiyacı olduğunu söylese ona fazlasını vereceğimide bile bile ...

O gün hiç bir şey söyleyemedim.Eşimlede paylaşamadım....Sonra düşün düşün...Bir sonraki geldiğinde ona göya bir arkadaşımın eve gelen kadınının evden izinsiz bir şeyler aldığını arkadaşımında buna çok üzüldüğünü falan anlattım....

Ben anlatırken epey bir sarsıldı.O kişinin kendi olduunu anlamıştı bence.Bu konuyu hiç bir daha konuşmadık ve bir süre sonra zaten ev değişikliği ile yollarımız ayrıldı...

Bunu niye anlattım?

Aman dikkatli olun fazla iyi niyetli olmayın ..Ya da olunda ....kontrolü elden bırakmayın...

P:S Bu arada bekliyorum ....Salonlarınızın ya da oturma odalarınızın temizlik sonrası resimlerini???Ben sobelemeden ilk resim yayınlayanı haftanın en nazik blogger ı seçicem hadi bakalımmmm........

Comments:
ben temizlikçi kadın almam hiç yada alma taraftarı değilimdir ama arada eşimin ailesi nasıl olur canım hem çocuklu hem çalışan hem sosyal al sen bizim temizlikçimizi ayarladık biz filan gün geliyor gibi emrivakiler yapıyorlar. fakat onların birbir nazla cazla çalışması benim bir saatte yapacağım işi 4 saatte yapmalarına sinir oluyorum. senin temizlikçi kadın ile yaşadığının farklı bir benzeri de benim başıma geldi. yalnız benimki südyenimi çalmıştı:) niye bilmiyorum. ondan sonra da bir daha gelmedi bana korktu herhalde. duydum ki kocaya kaçmış:))))))) çeyiz yaptı herhalde kendisine. evdeki eşyalarımı unuturum bazen dip köşeye sıkıştırdığım şeyleri kimbilir neler aldı bilmiyorum. yalnız onu farkettim:)
salon resmi dedin de:)) salonumun şimdiki halini düşündüm bir an:))) yeni bir tabloya başladım bütün malzemeler salonda yayılmış vaziyette:) dur bakalım çekilmiş resimlerden varsa ilk yayınlayan ben olayım bulabilirsem tabi:))

nimet
 
ohh ageciim gelmişşş,diller destan uzun tatilini annatmış da temizlik yapıp salon sobesini bile başlatmışş:)
cicim bu ne hız:)
önce sana koskocaman hoşşşgeldin ageciiim diyorrr,sımsıkı sarılıyorrr,sonra bu resimde görülen güzel salonun temizliğini kendin mi yoksa kadınla beraber sen mi yaptın anlamadım diye ekliyorr,sadece sen yaptıysan tatil dönüşü temizliği,takdirim daha da artıyorr,seni çok öpüyorum güzel gözlü canım arkadaşım:)
bugün bizde temizlik var,fatma abla bitirsin işi,resim çekiim madem:)
bizde fatma ablanın tek zararı,kırıp döktükleridir,hee bi de nutella tüketimidir:)ama başka hiçbişi yemez içmez bi kişilik olduundan kendisine itinayla nutella temin ederim,atom karıncam o benim:)
 
Agecim, ben mecburen eve bir bayan almak zorundayim. Dun yeni bir hanim basladi ise ama yaptigi isten hic memnun kalmadim, anlamazliktan geliyor soyledigimi. Bir hafta deneyecegim olmazsa beraber calismayiz. Bundan bir onceki bayan cok cok iyiydi temizlik, yemek ve hatta cocuguma da cok iyi bakiyordu ama ufak tefek alip goturmeler bazi seyleri, hemen yollarimizi ayirdik, bir baska neden bulup. Gercekten guvenilir birini bulmak cok ama cok zor.
 
Temizlik sonrası derli toplu hal ne güzel oluyor böyle mis gibi. İyi birini bulmak çok zor gerçekten. Salonun da çok şıkmış Age:)
 
bana annemlerin apartmanındaki kapıcı abla geliyor. Zaten 6 senedir falan anneme geliyordu artık banada geliyor. gerçekten çok titiz ve dürüst bir insan benden iyi temizliyor evi :) ben mutfağı koysam olmazmı acaba hazır çekilmiş varda :P geçen temizlikçi apla gittikten sonra çekmiştim belki lazım olur diye bak sobe başlamış :)
 
Temizlenmiş bir ev nasıl da mutlu, nasıl da huzurlu yapıyor insanı değil mi?Ama bir de çarçabuk dağılmasa, nankör bir iş, yaparsın veya yapılır ama ne kadar dayanır o başka bir sıkıntı...
 
Nimetcim,ne güzel işte salonunu resim yaparkenki dağınıklığı ile çek...Hem o dağınıklık değilki...Kaçımız öyle bir dağınıklık yapabilecek yeteneğe sahibiz ki???

Crystalım ,süperimmm...Ben geldim de sende tık yok kapının önündeyiz kaç gündür!!Neyse bugün güncellemişin hemde harika bir can alıcı konu ile bilahere commentliycemm...Temizliğe gelince gururla ve bel ağrısı ile diyorum ki..Evet ben tek başıma ,bizzat,all alone,(cif adamları saymazsak tabi) yaptım..yalnız yapılan temizliğin ağrısı çok ama keyfi bi başka oluyo ya ben açıp açıp bloğu... vay be ben neymişim diyebiliyorum mesela....

Nilaycım,birde vazgeçilmez olduklarını hissediyor bazıları o zaman çok berbat oluyor havalarından ulaşılamıyor.İnşallah bu kez rahat edersin....

Annelogcum teşekkür ederim ..Bu salonda kahvelerimizi birlikde yudumlamak dileğiyle...

Potansiyelarıza,hadi bak davran daha kimsede tık yok...

Evet ya Zeyno...O temiz salonda güzel bir çay ya da kahvenin tadı hiç bir şeyde bulunmaz...Dağılma konusunda çok haklısın,benim mercimek bir çizgi film seyredip bir de abur cubur yesin tamam zaten salon iptalll...Nerde eskiden annem temizlik yapar salonun kapısını kapardı.Gir girebilirsen içeri...
 
Evde yabancı bir insanı tek başına bırakıp gitmeye içim elvermiyor,zaten bir çoğuda baştan savma yapıyor doğal olarak çünkü büyük temizliklerde bizim 3 kişi bir günde zor bitirdiğimiz işi onlar tek başlarına bir günde yapmaya çalışıyorlar.Yapılan iş de içimize sinmiyor.Buradan eşime ve kayınvalideme teşekkür ediyorum :)))))))
 
Crescent,içimize sinmeye sinmeye bırakıyorz mecburiyetden!Şişirmek ne kelime bir aa benimki 3 dedimi arazi oluyordu!
 
vALLAHİ KÖTÜ BİŞEY YAA...BENDE EVİME ALMAM ÖLSEMDE TEMİZLİK YAPMAKTAN YİNEDE ALMAM NE OLUR NE OLMAZ...BİLDİK BİRİ BÖYLE YAPTIKTAN SONRA ÖTEKİ NE YAPMAZ KİMBİLİR...
 
salon güzelmıs ! ben daha guvenecek kımseyı bulamadım evlenelı 1 yıl oldu ama.
 
benim temizligim hala devam ediyor oglusumun dgununu yapacagim 19 agustosa kadarda devam edicek:))
temizlikci hatun kotu bisey yapmis bole olaylari duyuncada insanin guveni kalmiyor...
 
resim koydum bloguma :P
 
güvensen dert güvenmesen dert. Ammaaan ne bileyim bu işler sıkıntılı işler, en iyisi kendin yapmak herhalde, o da zor:)
Tatil resimleri çok güzel.
Bi de o humus nasıl bişey ki?
 
e mecburen birakiyoruz evi kadina
ama eve gelince de misss gibi kokmasi cok hosuma gidiyor
en azindan tanidik guvenilir bir kadin olmasi lazim ki kapiya kamyon dayamasin
 
Gamzecim,işte almıyayım diyorum ama olmuyor,hem iş,çocuk,koca,bi de kendim...Mecburiyet işte..

Aqua,ilerde mecbur kalacaksın o yüzden şimdi güzel güzel kendin temizlemeye devam et,huzurlu,huzurlu...

Mom ,bekliyoruz o halde dgünü sonrası photolarını!!

POTANSİYELARIZA,çağrıma ilk yanıt veren arkadaşım olarak size teşekkür ediyorum....SEvgiler...

Şeydacım,dediğin gibi ne temizlikçi hanımlarla ne de onlarsız oluyor!!Humusa gelince annem yapıyor.Nohutla yapılıyor .İyce haşlanıp ,kabukları soyularak yapılaıyor.Tavsiye ederim denemediysen çok güzel bir lezzet..

Hayalcim,tabi böyle yorgun bir günün ardından eve geliyor kapıyı açıyorsun ve evden misss gibi cif,çamaşır suyu ve bilumum temizlik kokuları geliyor...Keyfi ayrı...Evde eksilmeler olmadıkça tabi..
 
Hosbulduk Age35'cim, iyi ki gelmisim vallahi ozlemisim boyle sobeleri, icten yazismalari...

ben artik buralardayim,
sevgiyle,
Banu
 
ben cekip hemen bir resmini koyayım en pakaslı kadın secilirim heralde nedenmi 15 gun sonra sunnetimiz varya halılar yıkanmaya gitti salon ortuleri kaldırıldı falan filan yani. en iyisi temizligim bitsin öyle yaparım :))

bende kadın alma olayını sevmiyorum ihtiyacım oldugundada ya ben ya annem yanında olmustur bir sey alıp götürecek korkusu olmadı simdiye kadar ama evim benim özelim ya heryeri karıstırmasından cekiniyorum heralde.
 
Bak söz verdin Sevil,bekliyorum resmini..
 
Aaaaa aynı resim benim de salonumu süslüyor :)
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER