24 Şubat, 2009

GALIBA I'M BACK =D

Insan hayatı ne garip yahu! Bir vakit vardı blog arkadaşlarım vardı benim okumadan edemediğim,üzüntüsü benim üzüntüm sevinci benim sevincim olan...Sonra noldu age in hayatı biraz fırtınalandı durulamadı epey,ilk ne yaptı blogunu ihmal etti diz boyu ,herşeyi ettiği gibi =(

Dönmek istiyorum bir heves ,özlüyorum çünkü o hesapsız ,karşılıksız paylaşımları,Asortik Hanımın samimi yazılarını,Sarduyanın fotolarını, kamplunbağayı,Zeynebi,Nimeti,Crescenti,Huysuz Hanımı,Hayal Hanım,Renkler,Kuğu,Fikrimin İnce Gülü...daha nicesi

Tek endişem unutulmuş olabilir miyim? Bıraktığım yerden devam edebilir miyim ?

Comments:
seni unutmak mümkün mü:)

sardunya
 
Sardunyacığım =DD

Senin blogu görmek isterim tamamen kapatmışmıydın ,yoksa davet mi gerekmekte ?
 
hoşgeldin tekrar
 
Yok hala amme hizmetine devam:))

http://sardunya.blogspot.com
 
Edersin, biz seni unutmadık ki :))
 
bak bende unutmamisim:)

nimet
 
tabiki unutulmadın AGEcugum (ısrarla böyle yazardım sana hatırlıyor musun, Agecigim demezdim:))
2009 da yazmışsın bunu simdi2016 subat...
kaçıncı gelipgidisim belki vardır yeni bir yazin diye

ve hepimiz hep aynı özlemle anıyoruz, ama sahiden farklıydık o gunlrde. dedigşn gibi aksam olunca zor atardık eve kendimizi hemen bilgisayarı acardık (akıllı telefon icat olmamıştı daha:))
özledim seni de
Iyisin umarım.
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER