11 Haziran, 2006

İstanbulum....


Bu resmi Yıldız Şaleye gittiğimizde çekmiş ve bir türlü koyamamışdım o nedenle şu anda pattadanak karşınıza çıkıverdi...Bu görülen salon en son Amerika Birleşik Devletleri Başkanı George Bush için açılmış ve orada ağırlanmış.Salonun özelliği ve hepimizi en çok büyüleyen tüm tavandaki--ki tavan ahşap-- işlemelerin --el işçiliği --olması...Epeyce ayrılamadık bu salondan....


Neyse efenim gelelim pazara....Sabah buzdolabımız bozuk olması nedeni ile --tam takır kuru bakır-- olması nedeni ile kendimizi erken vakit boğaza attık güzel bir kahvaltı yaptık.E tab benim şok da bugün nihayetlendiği için acısını çıkarmalıyıdım...(!) Yok canım ...3 gün aç kaldım neredeyse ,yazık olurdu emeklerime...Ölçülü bir kahvaltı yaptım deyim ben..

Resimde görüldüğü üzre bugün İstanbul oldukça vahşi,kızgın,hatta asabiydi.Ama OKS sınavları sağolsun trafik rahattı.Bir kez daha bu kötü havaya rağmen İstanbul'a
gönül verdimm.İşte öyle İstanbulda

HAFTA İÇİ: (İş Dönüşü, iç ses )"Kesin terkedecen bu şehri ,trafik,kırolar,pislik...ıyyy..."

HAFTA SONU:(Gezme dönüşü ,dış ses) "Yok be canım bak sana şu şehrin keyfine ...Sanki Tatil beldesindeyiz,plaj...boğaz püfür püfür..."




Görüldüğü gibi "canım İstanbulumun" tıpkı "canım Türkiyem " gibi her yeri cennet...Evet...Bu şükürden sonra gelelim ŞOK REJİME::::))

Sabah

1 adet elma

Öğlen

1 tost -1 ayran

Akşam üstü

4 adet diyet bisküvi-Çay ya da Kahve

Akşam

Salata

Gün içinde
BOOOOL SU


Görüldüğü gibi öncelikle herhangi bir rahatsızlığı olan kişinin yapmaması lazım bence.....Aslında hiç kimse yapmasa iyi olur daha öncede belirttiğim gibi...Ama Biyoooniğimin de söylediği üzre bizim metabolizmaların başka türlü adam olacağı yok... Şöyle bir sarsıp KARBONHİDRAT egemenliğine bir son vermek gerek belkide....

Ben uygularken zorlanmadım pek hayret edici biçimde....Tabi motivasyon ve hedef güçlü idi..ZEKİ MAYOLARI adamı işte böyle hizaya sokar..........

Bunu 3 gün uygulayınca 3 kg veriliyor kesin(Az önce konuşdum arkadaşım verdiii).Ben 2 kg verdim çünkü bazı kaçamaklar yaptım ara öğün olarak 2 porsiyon meyve ekledim .Erik ve Kiraz yedim...Bi de akşam salatalarının yanında 1 dilim kepekli ekmek yedim...(Bi de dayanamadım mercimeğin tabağını şöyle bir sıyırıverdim ama kepek ekmekle...)Yani benim gibi yoldan sapmazsanız sonuç kesin..

Hadi bakalım rasgele....

P.S : Ha bu arada 3 kg verdik oh bitti..... değil .....şimdi bu hafta da yine oldukça ölçülü yenecek M uzaffer Kuşhan ın bir menüsü var onu uygulayacağız ama o bu kadar katı değil sebze ,meyve,et var....1 hafta o rejim, sonra da yine bi şok daha....Azimli arkadaşım ve ben iyi bir ekip olduk birbirimizi pek güzel motive ettik....Arkadaşla bu iş daha kolay oluyor..Sabah hemen koşturup birbirimize yediklerimizi rapor ediyoruzzz...)

P.S 2: Bazı arkadaşlarım sadece 3 kg fazlam olduğu izlenimine kapılmışlar..Asıl hedef 10 kg dur.Bilginize...

P.S 3 : Kahve yanında çikolata olmayınca çok fena oluyor .... =(


Comments:
bu diet de gercekten ''şok''muş ya...
 
Agecim,tam destek dedim ve yanındayım canım.

Ama benimki şok rejim değil,ölüm orucu anacımmm:(

Hülyanın diyet sayfasında gördüm:Holywood diyeti.

Eh bi kokoş hollywoodu görünce naaparr?Salak gibi atlar dimiieaa?Bkz.Biyoooniiğiniz.

Sayfama yazmadım,mada olmayım diye,herkes suratıma puu ,akılsız demesin diye.Ayrıntıları hülyanın benim diyetim sayfasından bulailirsin,şimdi link mink veremicem,nedense gözüm kararıyorrr,bayılcek kimin oluyommm;P

İlk iki gün bişii yok,meyvesuyu+su.
Bu kadar.
Ölmezde sağ kalısan diğer 5 gün,Allah rızası için bişiickler veriyolar.Dün tam uydum,su içmekten pokum su kesti,cırcır oldum.
Bak sabaanköründe açlıktan naapacamı şaşırıp,sana yazıyom.Birazdan yine narsuyumu içip okula gidicem.Yağmur başlamış sabah sabah,allahalahh,toprak kokusuyla uyandım.
Biraz toprak yesem,rejim bozulur mukinee len Age?

Ne zorumuz vardı be Age bacım?30unndan soona rejim diye azanı teneşir paklar.
Kendini yaktın,bizi de yaktın 35,Allah dal gibi yapsın seniii ,başkada bişiicikler dilememmm yarebbimmm;P
 
Gerçekten şok bir diyet!Sana bu konuda dayanma gücü ve başarılar diliyorum.Azmin elinden hiç bir şey kurtulamaz :)
 
Age'cim,
bu diyet gerçekten şok diyetmiş!!... Zayıflıycam diye heba etme kendini arkadaşım :)
 
AGE motivasyonu koruyun tabi cok guzel ama sagliga da dikkat ltf, bol sans canim.
Kuguboynu
 
Ayy deniz süperdi vallahi...Bu aralar ben baya denize takmış durumdayım ama havalar kötü gidiyor o yüzden bir türlü kısmet olmadı yaa..
bu arada demek başladın diyete ben 561 kiloyum bunları yaparsam 50 kiloya düşebilirmiyim acaba? Bu bir kiloyu bir türlü veremedim yaaa
 
Aquacım,evet hem de tam şokkk...

Biyonikim ,süperim,diyet camiasının yüz akı... öncelikle o güzel bedduan için çok teşekkür ederim ben ve dal olmak güzel bir tamenni....Tabi aslında kesinlikle spor da yapmamız gerekiyor aynı anda ama biz bunu ihmal ediyoruz sanırım.... Çünkü spor olmayınca vücudun formu da bozuluyor..E okuldan gelince haşatım çıkmış oluyor benim zaten yemekdi oydu buydu derken saat oluyor 10 e o saaten sonra anca gazetmi okuyup dinlenmek bazende ders hazırlamak gerekiyor.....

Neyse canım biz böyle şok mok,detox idare edice...Ama hakikaten seninki benimkinden de vahimmiş kaç gün sürüyo bu?Dur ben bi su içiyim de geliyim

Kolay gelsin..=)
 
Crescentcım, 3 gün olduğu için başladı ve bitti.Tabi önemli olan bundan sonrası..Çoook dikkat etmek lazım çok...

Kugucum ,bakalım ay sonunda görücez motive olmuşmuyum olmamış mıym??

Gamzelicim,öyle işte belli bir kiloda insan takılıp kalıyor bazen...Hele bi de yaş otuz beş ise...
 
off offf offfffffffffffffffffffffffff

Kiz sen catlatcan beniii, nasil da kiskandim simdiii, benim bir sene buzdolabi olmasin, ben hergün deniz kenarinda yaparim:)))

Resimler sahane, izin yapmak simdi de daha da cok istiyorum. Az kaldi az azz azz azz.

Diyet´in icin sana basarilar dilerim, yaz geldi diyetler baslandi.

Kahve yaninda cikolata hakikaten cok güzel oluyor, dur ben simdi bir tas kahve yapayim ve yaninda cikolata yiyeyim senin yerine.:))))

Selamlar
 
Merhaba..Sinem ben ing. öğretmenlii 3.. bu yeni bloğum;öteki hacklendi..Bu arada diyetinizde size müthiş bi azim diliorum;e her türk kızı gibi ben de metabolik sendromdan muzdribim we yaz sezonunda yine diete dewam:) neyse allah herkese kolaylık wersin... sewgiler;sinem
 
age35cim, İstanbul u hiç göremedim inşallah birgün kısmet olur görmeyi çok istiyorum:(( Bu arada iradene hayran kaldım, kendini çok yıpratma ma olur mu?...
 
En kötüsü de o işte Age, çikolatasız kahve:((
 
age ya:)) geçen sene aldigim bikinin içine girebilmek için iki haftadır acayip bir diyet yapiyorum:)) açım:( canım çikolata çekiyor:(

saygılar sana:))

nimet
 
bu muydu şookkkk hakkaten okurken ben şok!!! ben hayatta yapamam bunu yaa akşam yemeğinde sadece salataa aslaa hele beennnn kendini kandırma!!
 
Sevgili Age35,
Ben de deniyim su soku belki sonra da adam gibi diyete baslarim, arkanizdayim bu islerde. Destek olalim birbirimize di mi? Bir de o odanin gecesi ne kadardir? Birkac yil para biriktirip kalsam orda bayildim! Sevgiler.
 
aman tanrım ne diyorsunuz. gercekten 3 kilo verdirriyor mu?
ya da daha önemlis verdigin kilolar gittikleri gibi geri gelmiyor (mu)?)
eger oytleyse bu eziyete dayanabilirim.
ama ben bir ekmekçi oldugum icin sizin yaptıgınız gibi birer dilim derken 2 kilo ile sonuca ulaşırım muhtemelen ama, 2 kilo demek zafer demek. yaz kapıya tık tık yapmısken :)
 
Selam sinem ,anlaşılan çok ortak yönümüz var..İngilizce öğretmenliği ve diyet....Her zaman beklerim...

Zeynocum,inşallah bir gün gelirsin de seninle Pierre Loti de güzel bir kahvaltı yaparız..İrade konusunda da haklısın ,,,motivasyon gülü olunca irade de güçleniyor dolayısıyla..

Nimetcim,ne güzel bikiniyi aldığına göre onun içine girme şansın var ..Darısı bana...

Kendni kandırma,hakikaten çok haklısın bu tip diyetler sadece kandırma.Az yemek ve spor hayatın bir parçası olmadıkça kilolar yerinde sayıyor..


Pınarcım bakalım sen verecekmisin kg yu.Beni haberdar et...Söz ettiğin oda" yıldız şale " isimli saray da.Yani kalma ihtimalin yok malesef...Sadece önemli misafirler ağırlanabiliyormuş.Sen önemli ol öyle gel buralara bari....

Binnur,normalde 3 veriliyormuş ama ben 2 verdim.Ve tabiki diyetin arkasından öyle rahat rahat yersen yine geri alırsın..Ben şu anda karbonhidrat olmayan şeyler yemeye gayret ediyorum.Dediğin gibi bende ekmek değil ama hamur işine düşkün biri olarak hayli zorlanıyorum...
 
bu rejim öldürür insanı.
protein de yok kalsiyum da. muhakkak peynir yoğurt tavuk balık eklemen gerekir bana sorarsan yoksa tehlikeliiiiii
 
ne cabuk verdin 3 kilo aaa bende isterimm, masalla diyelim
bitter cikolata yesen azicik olmazmi hem kalbe iyi geliyomus bu bilgi benim gibi cikolata seven birinin isine cok yariyo hic unutmuyorum baska sey olsa kesin unutmustum..
 
Filliboyacım ,3 güncük dayanıvercek kafaya koyan...

Mom,ben 3 veremedim sadece 2 verebildim çünkü arada meyve salatası yanında kepek ekmeği yedim..
 
bana cevap yokmu gii??
 
Sevilaycımmmm....Nası unuturum ben seni...E tabi 3 günde 3 kg bide üzerine çikolatasızlık dikkat dağınıklığı yaptı bende....Mazur gör sen beni...Bu arada sen kahve yanı çıkolataya devam ettiğine göre kilolardan yana derdin yokkk..

Öptüm çok..
 
sağlıksız görünse de ben de deneyeceğim
aslında sağlık için yapılan detokslar da neticede bu felsefede calışmıyor mu?
hem diyelim ki grip olduk üç gün iştahımız kesildi bişey yiyemedik olamaz mı yani?
 
sana basarılar bendede gobek var az bisey ama nasıl gider bilmem hic rejim yapmadım simdiye kadar
 
hani yeni yazıların nerede?
 
alooo ageciim,diyet yapmaktan sesin soluğun kesildi,di mi şekerim..hadi artık bırak diyeti de gel 2 satır yazı yaz yahu:)
bi de merak ettim bu plaj niree???
 
ama bu kadar da olmaz ki, senden bi de ankaram ankaram güzel ankaram adlı bir çalışma bekliyoruz..
artık kızılay meydanı mı olur bakanlıklar mı sen karar ver:)
 
Hayalcim,tam 3 olmasada 2 kg kesin verirsin dene mutlak...

Sevil o ne güzel bir duygu hiç rejim yapmamak...Sen kesin 36 bedensin o zaman...

Gamzeli geliyor yazılar yakında..

Crystalım,canım haklısın ama geçerli mazeretlerim var anlatıcam yoğunluğu en kısa zamanda .Diyete gelince yine bozdum ben ya...Pazar bir kahvaltı yaptık of of...O resimde görülen yer rumeli kavağını geçince...
 
bu yer harikaymiss:))
3 günde 3 kilo masallah yani..insallah istedigin kilonda olur ve hepte öyle kalirsin!!insan bir kilo verse bile bisey giyince kendine dahada yakistiriyor...ben iki üc gün biraz azaltsam hemen 3-4 kilo veriyorum...yapimiz öyle...soka gerek kalmiyor, bünyem sok geciriyor..ama cokta zayif olmakta iyi degil bence..
kolay gelsin..bu üc kilodan sonra(belkide verdigin kilolar artmistir simdiye kadar ) kendine bikini bakmaya git bence, yani söyle güzel bir ödüllendir..okadar diyetten sonra...
 
Bipolar ben nası atladım seni yahu... ...Ankara ya bir geleyim 500 kelimelik bir essay yazacağım bak gör...

Birtencim,bünyene hayran kaldım ben ,demek 3 4 gün yemeyip o kadar kilo verebiliyorsun..Rüya gibi olsa gerek...Bikiniye gelince zor hemde çoook...
 
niye zor olsunki, istersen hersey olur ama saglikli ver bence..yoksa ne kadar sok yapabilirsinki. böyle verilen kilolar cabuk aliniyormus.. ama dedimya istedigin kilona kavusursun ve hepte öyle kalirsin!
kolay gelsin
 
Ay ben 5 kilo versem yeticek, zaten insan bi kere verse sonra azim gelir ve dikkat eder. Ama bu diyet cok sook yaaa :) Insan soka girer valla, zaten su sinav donemi yapamam sonra da annem yaptirmiyo.. Offf offff :(
 
Birtencim,şu ana kadar net 2 kg verdim malesef.Şu an sanırım tek eksik spor...

Burcucum,aman sakın sınav dönemi böyle şeyler denemeye kalkma...Aslında hiç bir zaman deneme,sağlıklı vermek çok daha doğru aslında.Bakalım yavaş yavaş bizlerde sağlıklı beslenmeye önem vereceğiz umarım...
 
Yorum Gönder



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

illa okumam lazım
HEY GİDİ GÜNLER